עיסוי מברשת, יעיל ידית טעינה במהירות חשמלי חימום גירוד מכשיר עבור רגל עבור ראש לגפיים לשימוש ביתי עבור נקודת דיקור
  • משופץ

עיסוי מברשת, יעיל ידית טעינה במהירות חשמלי חימום גירוד מכשיר עבור רגל עבור ראש לגפיים לשימוש ביתי עבור נקודת דיקור

ILS 1.67

במלאי
זמין להזמנה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

9 תנודות : עם 9 רמות של תנודות, המתאים שונה גוף חלקי הצרכים, עיסוי כל חלק של גוף כדי להירגע את כל גוף 9 תנודות : עם 9 רמות של תנודות, המתאים שונה גוף חלקי הצרכים, עיסוי כל חלק של גוף כדי להירגע את כל גוף. טעינה במהירות : עם טעינת נמל, גבוהה מהירות ויעיל סיבולת, 2 שעות יכול להיות טעון במלואה. טעינה במהירות : עם טעינת נמל, גבוהה מהירות ויעיל סיבולת, 2 שעות יכול להיות טעון במלואה. הפעל את רקמת השריר המתוחה והנוקשה דרך האפקט התרמי, מרכך את העור, משחרר את הקור והלחות ועודף השומן בגוף, ויש לו אפקט הקלה טוב על עייפות, כאבי גב וכאבי פרקים. אדום אור : כדי עצב היקפי רגישות פעילות, להרחיב את זרימת דם, לחסל גודש ורידים, מאיץ. 9 תנודות : עם 9 רמות של תנודות, המתאים שונה גוף חלקי הצרכים, עיסוי כל חלק של גוף כדי להירגע את כל גוף. 9 מיקרו זרמים : עם 9 רמות של מיקרו הנוכחי כדי עיסוי, לדחוף ולגרד שלך עור, עמוק לזרות הלימפה כלי. יעיל ידית : אימץ תכנון יעיל, שהוא יותר נוח להחזיק, כף יד בכושר ולחסוך מאמץ. שימוש נוח : לא משנה איפה אתה נמצא, אתה יכול להשתמש במחשב, ספק כוח נייד עבור זה חשמלי גירוד מברשת טעינה. להיפטר קר ולחות : 1. יעיל ידית : אימץ תכנון יעיל, שהוא יותר נוח להחזיק, כף יד בכושר ולחסוך מאמץ. שימוש נוח : לא משנה איפה אתה נמצא, אתה יכול להשתמש במחשב, ספק כוח נייד עבור זה חשמלי גירוד מברשת טעינה. לשפר את תפקוד הלימפה ואת זרימת דם. 9 מיקרו זרמים : עם 9 רמות של מיקרו הנוכחי כדי עיסוי, לדחוף ולגרד שלך עור, עמוק לזרות הלימפה כלי.

Item Type:
Electric Scraping Instrument
Material:
Plastic
Battery Type:
Lithium Battery (Included)
Battery Capacity:
1200mAh
Efficacy:
Leg massage, head massage, dredge lymph, dredge limbs, acupoint massage
9 Levels of Micro Current:
1-3 Level :
Improve skin
4-6 Level:
Activate tissue elasticity
7-9 Level:
Get through the deep blockage
9 Levels of Vibration:
1-3 level:
Shallow relaxation
4-6 level:
dredging
7-9 level:
Muscle massage
Function:
Shaping body:
1. Scrapping the skin up and down to do aerobic exercise. 2. Enhance lymph function and blood circulation. 3. Drain waste through lymphatic circulation. 4. Shaping effect.
Get rid of cold and dampness:
1. Activate the tense and stiff muscle tissue through the thermal effect, soften the skin, discharge the cold and dampness and excess fat in the body, and have a good relief effect on fatigue, backache and joint pain.
Red Light:
to peripheral nerve excitability activity, dilate blood circulation, eliminate venous congestion, speeds up