Beautysha, קופסת מגבת נייר, מחזיק טלפון, חומר PP, קופסת שימושים מרובים, מחזיק מגבת נייר, אחסון: ארנקים, מפתח, צמידי צפייה, ציוד איפור.
  • משופץ

Beautysha, קופסת מגבת נייר, מחזיק טלפון, חומר PP, קופסת שימושים מרובים, מחזיק מגבת נייר, אחסון: ארנקים, מפתח, צמידי צפייה, ציוד איפור.

ILS 29.90

במלאי
זמין להזמנה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

אל תפחדו ממים או קורוזיה, מה שהופך אותם לעמידה יותר ונמשכת מכל מוצרים אחרים קופסת רקמות נייר : ניתן לאחסן מגבות נייר, נייר מטבח, כמו גם מתלי טלפון, ידיים משחררות, עיצוב רשת אחסון, חפצים קטנים המשמשים כל יום למניעת הפסדים, ארנקים, מפתחות, שעונים, צמידים, קוסמטיקה וכו '. קופסת רקמות נייר : ניתן לאחסן מגבות נייר, נייר מטבח, כמו גם מתלי טלפון, ידיים משחררות, עיצוב רשת אחסון, חפצים קטנים המשמשים כל יום למניעת הפסדים, ארנקים, מפתחות, שעונים, צמידים, קוסמטיקה וכו '. הנייר יכול להיות בקלות וחלק. החדר, המטבח, השולחן, האמבטיה, אתר הנופש האביב, המסעדה, בית הקפה, המלון או הבר. לא רק מעשי, אלא גם יותר כמו קופסה עדינה, כמו קישוטים. לא רק מעשי, אלא גם יותר כמו קופסה עדינה, כמו קישוטים. הוסף נגיעה של יופי ואלגנטיות לכל מרחב בביתך, שמתאים מאוד להניח על השולחן, שולחן העבודה או כל משטח נגדי אחר. יום הולדת, יום ההורים, יום יום השנה, המתנה הטובה ביותר. תן לאשתך, אמא, בת, חברה, אחות, חבר שלך הפתעה קטנה. אל תפחדו ממים או קורוזיה, מה שהופך אותם לעמידה יותר ונמשכת מכל מוצרים אחרים. להצבה, שולחן אוכל, שולחן מטבח, משטח השיש. להצבה, שולחן אוכל, שולחן מטבח, משטח השיש. אבק במראה, פשוט נגב אותו בעדינות כדי לטפל בניקיון. השתמש בחומר PP, כל מקום מעודן, ומגבות הנייר מופצות מקצוות עגולים מתכת. תיבת מגבת הנייר יכולה לשמש גם כעמדת טלפון נייד, לצפות בסרטון הטלפון הנייד, להפוך את השולחן למסודר יותר ולאחסן חפצים קטנים שונים. השתמש בחומר PP, כל מקום מעודן, ומגבות הנייר מופצות מקצוות עגולים מתכת.