רכזת 3.0, רכזת יציאה של 5 ג 'יגה-ביט לשנייה עם כבל זווית ישרה של 3.3 רגל, ספליטר נייד, רכזת למחשב נייד, מחשב, איי-איי-סי, מקבוק, פלייסטיישן, אקס-בוקס 0.5 מ')
  • משופץ

רכזת 3.0, רכזת יציאה של 5 ג 'יגה-ביט לשנייה עם כבל זווית ישרה של 3.3 רגל, ספליטר נייד, רכזת למחשב נייד, מחשב, איי-איי-סי, מקבוק, פלייסטיישן, אקס-בוקס 0.5 מ')

ILS 2.00

במלאי
זמין להזמנה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

והגוף הדק מאפשר לרכזת ריבוי יציאות להיכנס בקלות לתרמיל שלך לניידות קלה אין נהג נוסף הנדרש, לחבר את יו אס בי 3.0 (אל תספק נתונים), מציעה הספק טעינה של עד 18 וואט לטעינת האייפד, האייפון וכו'. זה יכול לספק שידור במהירות מלאה של 1000 מגהבייט לשנייה למכשיר יו אס בי.2 דור 1, 1 יציאות טעינה מהירה(18 וואט), להפוך את העברת הנתונים והטעינה לנוחים יותר. ללא קשיחה, להחלפה קלט כבל עיצוב מאפשר לך טוב יותר להתאים כבל אורך ולהאריך חיים. פיקסרו 5 ג ' יגה-ביט לשנייה העברת נתונים מהירה במיוחד תומך יציאת יו-אס-בי חיצוני כולל העברת קבצים, מוסיקה, קטעי וידאו, תמונות עובדות בו-זמנית עם מספר מכשירים.1 יציאת של המחשב הנייד שלך וליהנות להפליא מהיר נתונים סנכרון! את מובנה חכם שבב מונע מעל שוטף, על מתח, קצר חשמלי והתחממות יתר. עם מתאם מתח 36 וולט (12 וולט/3 א), רכזת יו אס בי 3. ליבת נחושת מובנית ושכבת מיגון גרפן יכולים להפחית ביעילות את אובדן השידור. חלונות תמיכה, מערכת הפעלה מק, לינוקס. רכזת טעינה מצוידת ביציאת טעינה מהירה 3.2 שלנו מבטיחה העברת נתונים יציבה ומספקת מספיק כוח לכל המכשירים המחוברים.2 דור 2 כבל קלוע 0.0 (אל תספק נתונים), מציעה הספק טעינה של עד 18 וואט לטעינת האייפד, האייפון וכו'.0, מה שמאפשר לך להעביר סרטי איי-די או קבצים גדולים תוך שניות. עיצוב ארגונומי בזווית מאפשר לך בקלות לחבר ולנתק התקנים.