VILLCASE 2 סטים ציר לתיקון צלחת ארון תיקון צלחת ארון מטבח דלת דלת צירים ארון ציר דלת ציר ערכת תיקון ציר תיקון צלחת ציר נירוסטה.
  • משופץ

VILLCASE 2 סטים ציר לתיקון צלחת ארון תיקון צלחת ארון מטבח דלת דלת צירים ארון ציר דלת ציר ערכת תיקון ציר תיקון צלחת ציר נירוסטה.

ILS 40.70

במלאי
זמין להזמנה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

צלחת ציר בארון- בנייה ותיקון מדפים, קופסה, כיסא, שולחן, היצרות גדר צלחת תיקון ציר דלתות- עיצוב קשת מעוקל, קצוות חלקים ללא בור, לא קל לשרוט את הדלת. -עם ייצור דיוק למאפיינים היציבים ולצירים אמינות גבוהה לארונות מטבח.04 אינץ 'ציר ארון מטבח. חומר : צלחת תיקון ציר נירוסטה. צלחת תיקון ציר- עם ייצור דיוק למאפיינים היציבים ואמינות גבוהה. יכול לכסות את האזור הפגוע המקורי כדי לגרום לו להיראות יפה, עם מספיק כמויות לשימוש בערכת תיקון ציר דלת. -שימוש בחומר נירוסטה המיוצר, הוא מאוד יציב ועמיד לשימוש באביזר צירים. חומרת צלחת עמידה בפני חלודה, עמידה בלאי ואנטי-עידן. -מבט וקל להתקנה על ידי ברגים, עמיד ולא קל לפגוע בצלחת ציר. צלחת המשטח חלק ועדין, ללא שום בור, לא תהיה פוגע בידיים שלך. -בסוגים רבים של צירי דלתות, כמו דלת ארון, דלת עץ, צלחת תיקון ציר במחסן. צלחת ציר העשויה מחומר נירוסטה, עם עמידות טובה ופרקטיות, יציבה ולא קלה לחלודה. תיאור של ציר דלתות מעבה על קיבולת משקל גדולה יותר ולא קל לעיוות, קל להתקנה, מתאים לרוב צירי הדלתות. צלחת ציר ריהוט- יכולה לתקן ולחזק דלת ארון על ידי סיבוב נקודת לחץ יחידה על דלת שבורה למשטח לחץ. רשימת חבילות 16 x צלחות ציר 96 x תכונות ברגים -צבע : כלי לתיקון ציר כסף.