טלפון מכונית ASFD עריסת טלפון מכונית מחזיק טלפון מתכוונן מכונית אוויר אוויר עיצוב עיצוב הרכבה על משאית יציבה אביזרי פנים.
  • משופץ

טלפון מכונית ASFD עריסת טלפון מכונית מחזיק טלפון מתכוונן מכונית אוויר אוויר עיצוב עיצוב הרכבה על משאית יציבה אביזרי פנים.

ILS 92.40

במלאי
זמין להזמנה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

זה פותר את הבעיות הנפוצות של טלפון סלולרי צץ, טלטל, מחליק ונופל ומגן עליו לכל הכיוונים בטוחים, אוחז בטלפון בחוזקה אפילו בכבישים מהמורות בעל הטלפון לרכב ישים באופן נרחב ממכוניות למשאיות. פעולה באמת ביד אחת לנהיגה קלה ובטוחה. יציב ואמצעי Securefeature : חומר : ABS + סיליקון + Metal Color : כסף, זהב, שחור גודל : 113* 85* 90 מ"מ פיקאז 'כולל : 1* מחזיק טלפון רכב הר הרכבה קיבלה משוב מלקוחות, שנבדקו בקפדנות לסטנדרטים (יציבות, תאימות, גמישות, אבטחה , עמידות). אתה יכול להכניס או להוציא את הטלפון שלך תוך שנייה. איכות ומראה מתקיימים יחד. בעל הטלפון לרכב ישים באופן נרחב ממכוניות למשאיות. הסר והכניסו באופן מוחלט, קל להתקנה. לבסוף, אנו מתגברים על כל החולשות כדי לתכנן את המוצר הזה שאנו הכי מרוצים ממנו. מחזיק הטלפון לרכב יכול לשמש גם כמחזיק טלפונים ניידים, אתה יכול להיות מותקן על כל משטח שתרצה להתקין, כגון : מטבח, Office, אתה יכול להשתמש בטלפון נייד הר צפה בסרטוני צפייה. לא יחסום את המראה הנהיגה. מחזיק הטלפון לרכב יכול לשמש גם כמחזיק טלפונים ניידים, אתה יכול להיות מותקן על כל משטח שתרצה להתקין, כגון : מטבח, Office, אתה יכול להשתמש בטלפון נייד הר צפה בסרטוני צפייה.