מתלה מטבח FVRTFT עם מתלה וו קיר רכוב כלי מטבח מחזיק דבק עצמי ללא מקדחה עם מתלה מגבת אלומיניום חלל שחור למטבח אמבטיה, 60 סמ
  • משופץ

מתלה מטבח FVRTFT עם מתלה וו קיר רכוב כלי מטבח מחזיק דבק עצמי ללא מקדחה עם מתלה מגבת אלומיניום חלל שחור למטבח אמבטיה, 60 סמ

ILS 41.20

במלאי
זמין להזמנה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

התאמה של ווים ומסילות מגבות הופכות את האחסון שלך למשולב עוד יותר רב-פונקציונלי-זה מארגן מצוין שמשחרר לך יותר מקום ומונע את הבית והמטבח שלך מבלאגן. חיסכון בחלל ומדף קומפקטי ורסטיילאה שעדיין מספק שטח אחסון בשפע. ניתן להתאים את המרווח העליון והתחתון של מתלה התיבול כדי לענות על צרכים שונים.5x30/40/50/60cminstallation סוג : קיר Mount2 שיטות התקנה : אין אגרוף (ללא דבק ציפורניים), אגרוף (ברגים) תוכן אריזה : 1 עיצוב גסה : 1. זה מושלם עבור S, בקבוקים, פחיות, משקאות, חטיפים ועוד 5. צנצנות אחסון, S או פריטים אחרים בתמונה אינם כלולים . עיצוב המעקה המוגבה מאומץ להעלאת המעקה כדי למנוע נפילה מקרית של בקבוקים ופחים ולהבטיח את בטיחות השימוש היומיומי. יחד עם זאת, ישנם מעקות נגד סתיו כדי למנוע נפילה של פריטים. הממדים נקבעים באופן ידני, ולכן יתכן שיש הבדל של 1-3 ס"מ . התקנה קלה-דלתות ארונות המתלה שלנו מכילות דבק וברגים ללא ציפורניים להתקנה גמישה. התקנה קלה-דלתות ארונות המתלה שלנו מכילות דבק וברגים ללא ציפורניים להתקנה גמישה. זה חוסך מקום, מסודר ונראה גם נהדר!. מארגן אפקטיבי-מספק מספיק יכולת לאחסון מוצרי האמבט שלך. זה מיועד לבתים מודרניים ומלונות מודרניים לתלות ולארגן את ה- S, התבלינים שלך ועוד פריטי בית רבים אחרים באופן מסודר. רב-פונקציונלי-זה מארגן מצוין שמשחרר לך יותר מקום ומונע את הבית והמטבח שלך מבלאגן. שטח גדול-מדף קומפקטי שעדיין מספק אחסון רב. שטח גדול-מדף קומפקטי שעדיין מספק אחסון רב. המתלה גם משמש כמתלה מקלחת, כלי לאחסון ביתי מעולה. אל תניחו את המתלה על קירות צבועים, טפטים, קירות אבן גיר או משטחים חלקים או לא אחידים אחרים. השתמשו בדבק ללא ציפורניים או השתמשו בברגים (חורים מקדחים) כרגיל. זה חוסך מקום, מסודר ונראה גם נהדר!. הוא מיועד לבתים מודרניים ולמלונות מודרניים לתלייה ולארגן בקבוקים, מחבתות, סירים, כלי בישול וכלי כלים אחרים לפי הסדר.

Material:
Space Aluminum
Colour:
Black
Size:
13.5x12.5x30/40/50/60cm
Installation Type:
Wall Mount
2 installation methods:
no punching (no nail glue), punching (screws)
Package Contents:
1 rack
Quality Design:
1. The rack is for hanging on the wall or in the closet, does not take up space in the kitchen and keeps your bottles organized.:
2. The raised railing design is adopted to raise the railing to prevent accidental falling of bottles and cans and ensure the safety of daily use.:
3. Hook and towel rack design, strong load-bearing capacity.:
4. The upper and lower spacing of the seasoning rack can be adjusted to meet different needs. It is perfect for s, bottles, cans, beverages, snacks and more:
5. The rack also doubles as a shower rack, an excellent home storage tool.:
Notice:
1. Included only. Storage jars, s or other items in the photo are not included.:
2. Dimensions are determined manually, so there may be a difference of 1-3 cm.:
3. Do not place the rack on painted walls, wallpaper, limestone walls or other smooth or uneven surfaces. :