3 במתקן עטיפה עם חותך ותוויות, מארגן מגירות מטבח נייר אלומיניום, ניילון ניילון ונייר שעווה, מארגן נייר כסף למגירה. מארגן רול במבוק למטבח. מתאים ל -12 גלילים.
  • משופץ

3 במתקן עטיפה עם חותך ותוויות, מארגן מגירות מטבח נייר אלומיניום, ניילון ניילון ונייר שעווה, מארגן נייר כסף למגירה. מארגן רול במבוק למטבח. מתאים ל -12 גלילים.

ILS 34.99

במלאי
זמין להזמנה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מתקן לעטוף אוכל ידידותי לסביבה עם חותך עשוי במבוק באיכות טובה שקשה לשבור ונמשך שנים כיסוי השקופיות נשלף בקלות ועם מגנטים שומר על הגליל וההיגיינה. הפתחים הגדולים יותר מקלים על התחלת הגלילה. זו האלטרנטיבה הטובה ביותר למפזרי הפלסטיק. תואם לרוב העטיפות, מארגן מגירת המטבח עבור נייר כסף וניילון יש גודל סטנדרטי כך שכל העטיפות יכולות להתאים אליו בקלות. יש לו חותך מובנה שהוא דו כיווני ומספק בטיחות לידיים. הוא ניתן לתלות על הקיר או שאתה יכול לשמור אותו במגירה. לא נדרשת הרכבה, מתקן ניילון הנצמד המגנטי הוא מוצר חתיכה אחד. עיצוב נוחות ותוויות מתקן נייר אלומיניום עם חותך יש חותך מובנה, שהוא דו כיווני עם להבים חדים, אך המחוון מספק בטיחות לאצבעות. כיסוי השקופיות נשלף בקלות ועם מגנטים שומר על הגליל וההיגיינה. זה הופך אפייה, בישול וארגון המקרר שלך קל והיגייני. מתקן העטיפה הזה הוא באיכות גבוהה במבוק גבוה חומר המרכיב את השעווה, הפלסטיק, האלומיניום שלך מתגלגל יחד במקום אחד באופן היגייני. התוויות מסופקות כדי סדר את המתקן שלך בהתאם לצרכים שלך. העמידה שלו היא נמשכת שנים. זה הופך את האפייה, הבישול והמארגן למקרר שלך קל והיגייני. עוטף במטבח שלך במקום אחד בצורה מסודרת. אין צורך לבזבז זמן ואנרגיה להרכבה או שאין לו הוראות ארוכות. התוויות מסופקות כדי לארגן את המתקן שלך בהתאם לצרכים שלך. מחזיק נייר כסף זה אינו תואם לגלילים שאורכו 12 ". אין צורך לבזבז זמן ואנרגיה להרכבה או שאין לו הוראות ארוכות.