סרט קליפ על אופנתי יובנדז לנשים, גברים &מגבר; יְלָדִים. ניתן לכיפוף, החלקה ועמיד. אין יותר כואב סרטי ראש, נוחות הוא הדבר שלנו. פשוט הצמד & מגבר; ללכת.
  • משופץ

סרט קליפ על אופנתי יובנדז לנשים, גברים &מגבר; יְלָדִים. ניתן לכיפוף, החלקה ועמיד. אין יותר כואב סרטי ראש, נוחות הוא הדבר שלנו. פשוט הצמד & מגבר; ללכת.

ILS 16.99

במלאי
זמין להזמנה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

סרטי ראש של יובנדז הם ייחודיים מכיוון שאין כמוהו ניתן ללבוש מדי יום כדי להתאים לכל תלבושות, לאירועי ספורט וקבוצות, ריקודי בית ספר, חתונות, מעודדות ונשפים או לאירועים מיוחדים וחגים. ניתן לכיפוף : סרטי הראש של יובנדז הניתנים לכיפוף וגמישים קלועים בחומר האיכותי שנוצר סביב ראשך, והוא מבטל כל לחץ מאחורי האוזניים הגורם לכאבי ראש. פשוט תצלמי ותלכי. עשוי פרימיום 100% כותנה בד חומרים והוא קלוע, קל משקל, רך, עמיד, ונוח ללבוש. הוסיף את קליפ על סיכת על כל קצה כדי שומר אותו מהחליק.סרטי ראש של יובנדז : רצועות ראש אלה עשויות מחומרי בד פרימיום 100% כותנה והן קלועות, קלות משקל, רכות ונוחות ללבישה. מתנה נהדרת : סרטי ראש של יובנדז הם המתנה המושלמת לאביזרי שיער לנשים וגברים, בני נוער, נערות צעירות, למשפחתך, לאחיותיך, לאהובך, לחברים, לכיתה, לקולגות ולעמיתים לעבודה. קליפ על סיכות : את קליפ על סיכות על כל קצה אינו מאפשר את סרט כדי להחליק או ליפול. סוגים שונים של ללבוש : ניתן ללבוש עם או בלי משקפיים, שיער מתולתל, שיער חלק, שיער קצר, שיער ארוך, שיער באורך בינוני, עם מארג שיער ועם מסכה. פשוט פתח את הקליפים בכל קצה, ואז הנח את סרטי הראש של יובנדז על ראשך והוסף כמה שיותר שיער לכל סיכת קליפ, ואז הצמד את הקליפים סגורים.